SPONSORI PRINCIPALI
GLS

GLS Group oferă servicii de coletărie fiabile și de înaltă calitate pentru peste 240.000 de clienți, completate de servicii de livrare și de livrare expres. „Liderul calității în logistica expedierilor” este principiul pilon al GLS.

Citeste mai departe

Prin companii deținute integral și partenere, GLS Group acoperă 40 de țări și este conectat la nivel global prin acorduri contractuale. Prin rețeaua sa terestră, GLS este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de coletărie din Europa. GLS Group operează, de asemenea, prin filiale deținute integral în Canada și pe coasta de vest a SUA. Rețeaua GLS este formată din aproximativ 70 puncte de transbordare centrale și regionale și aproximativ 1.400 de depozite susținute de aproximativ 28.000 de vehicule de livrare a milei finale și aproximativ 4.000 de camioane pentru distanțe lungi. GLS folosește în jur de 19.000 de oameni. În anul fiscal 2019/20 GLS a generat venituri de 3,6 miliarde de euro și a livrat 667 de milioane de expedieri.

GLS-group.eu

Tiemme este leader international in domeniul productiei si comercializarii de produse hidro-termo-sanitare.

Citeste mai departe

Experienta si capacitatea de inovatie, creativitatea si produsele fabricate exclusiv Made In Italy, traditia si cultura, atentia acordata serviciilor si mediului inconjurator sunt punctele forte care dau nastere solutiilor pentru instalatiile termo-hidraulice furnizate de Tiemme, o asociere desavarsita intre competentele tehnice dobandite si calitatea ridicata a materialelor utilizate. Aceste aspecte au permis companiei Tiemme dezvoltarea in timp a unui amplu catalog de produse, devenind in domeniul instalatiilor un „furnizor complet”, capabil sa acopere cele mai variate exigente in domeniul termo-hidraulic.

www.tiemme.com/rom

Laboratoires URGO este o companie de origine franceză, ce are ca principală misiune identificarea nevoii de îngrijire a sănătaţii consumatorilor şi pacienţilor, pentru a putea oferi soluţii inovatoare care au la bază tehnologia şi cercetarea ştiinţifică.

Citeste mai departe


Istoria acestei companii datează din 1890 şi a început prin deschiderea unui magazin de către Eugene Fournier, urmând dupa 4 ani să fie puse bazele fabricii care se află pe strada Jouvence în Dijon, Franța.

Brandul URGO a luat naştere in anul 1958, fiind urmat in anul 1963 de apariţia brandului HUMEX, iar mai apoi in 1996 de brandul HUMER ca in anul 2008 Laboratoires Urgo sa aduca pe piaţă si ALVITYL.

facebook.com/UrgoRomania/

Geiger, totul a început ca o afacere de familie în 1923. Astazi, grupul de firme Geiger are sucursale în Germania, Austria şi România şi numără 1800 de angajaţi. În România suntem activi în special în Transilvania în domeniul construcţiilor, materiilor prime şi tehnologiilor ecologice.

Citeste mai departe

Prin tot ceea ce facem investim în Romania. Întotdeauna încurajăm iniţiativele bune, ne atrag  provocările şi avem încredere în capacitatea noastră de a depaşi obstacole. Din aceste motive şi pentru că susţinem performanţa am fost înca de la început partenerii ProCycling Team şi ai maratonului GEIGER MTB Challenge.

PARTENERI
SPONSORI

În spatele numelui MAPEI stă povestea unei familii italiene și a unei idei de afaceri ce a dat naștere unui Grup puternic. Citeste mai departe

O tradiție de 75 de ani unește familia Squinzi și brand-ul MAPEI.

Numele MAPEI vine din abrevierea cuvintelor în italiană pentru “Materiale Auxiliare Pentru Constructii și Industrie”.

Firma a fost fondată pe 12 februarie 1937, la Milano, Italia, ar în prezent MAPEI este lider la nivel mondial în producția de adezivi și produse chimice pentru construcții.

În prezent, grupul numără 68 de filiale cu 60 de fabrici în peste 29 de țări pe 5 continente, 18 laboratoare de Cercetare și Dezvoltare cu peste 900 de cercetători implicați și o gamă variată de 1400 de produse. Anual 5% din cifra de afaceri a grupului este investită în Cercetare și Dezvoltare, iar 70% din activitatea acestui departament este concentrată pe dezvoltarea de produse eco-sustenabile, care nu includ solvenți și agenți poluanți, protejând atât mediul, cât și aplicatorul și beneficiarul final.

MAPEI se mândrește cu cele peste 150 de produse Eco ce respectă cerințele LEED, fiind astfel cea mai mare gamă de produse ecologice din industria construcțiilor.

Descoperă cele 12 dovezi despre cât de VERDE este MAPEI: http://www.mapei.com/RO-RO/good-greenness.asp 

Descoperă lumea MAPEI pe www.mapei.com

SCOTT Sports este liderul la nivel mondial in productia de biciclete de top. Inovatie – tehnologie – design.

OPT este o marcă de produse custom dedicate ciclismului lansată în 2014 de Tudor Oprea, unul din cei mai titrați rideri din România.

OPT produce o gamă variantă de echipamente pentru Ciclism și împreună cu sportivii pe care îi susținem și cu tehnicienii noștri numărul de produse oferite este în continuă creștere.

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii și servicii. Acesta are aproximativ 375.000 de angajați în întreaga lume (status la 31 decembrie 2015). Citeste mai departe

Potrivit cifrelor preliminare, compania a generat vânzări de peste 70 de miliarde de euro în 2015. Operațiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluții de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcții şi energie. 

Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 440 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, Bosch este reprezentat în aproximativ 150 de ţări. Această reţea internaţională de dezvoltare, producţie şi vânzare reprezintă fundaţia creşterii continue a concernului german. În 2015, Bosch a aplicat pentru aproape 5,400 de patente pe plan internaţional. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată. Prin toate produsele și serviciile sale, Bosch sporeşte calitatea vieţii la nivel mondial, oferind soluţii care sunt inovatoare şi stârnesc entuziasm. În acest fel, compania oferă la nivel mondial „Tehnică pentru o viaţă”. 

Mai multe informaţii pe www.bosch.ro.

In 1983, un alergator olimpic la distanta din Canada a pierdut locul fruntas intr-un maraton chiar la cativa kilometri inainte de sosore cand corpul sau a ramas fara energie. Aceasta experienta l-a determinat pe alergator si sotia acestuia, alergatorea de clasa mondiala si specialist nutritionist, sa inceapa cercetarea unui aliment ideal energetic pentru atleti.

shimano
kenda
polar
ActionSport logo
Xtur
PARTENERI MEDIA
ciclismro
dirtbike
sibiu100
Radio Guerrilla
free rider
bike fm
tribuna