Compania Albalact a fost infiintata in 1971, intr-o vreme in care regimul comunist dorea ca fiecare judet din Romania sa dezvolte propria industrie alimentara. Citeste mai departe
In 2004, cu investitii moderne si o strategie de marketing bine orientata, Albalact a lansat primul sau brand suta la suta romanesc – Fulga – care a castigat rapid un capital de imagine urias, devenind una dintre cele mai simpatizate marci romanesti.
In 2005, Albalact a trecut printr-un proces complex de schimbare a identitatii vizuale. Compania si-a recreat identitatea vizuala prin alaturarea unei inimi, al unui uger de vacuta si al unui suvoi de lapte – ca o promisiune a companiei de a oferi „Tot ce-i mai bun din lapte”.
In 2006, Albalact a lansat brand-ul Zuzu, cel mai important brand al companiei. Zuzu este brand-ul modern si versatil care a starnit mereu zambete si cu care compania a inovat cel mai mult.
Zuzu este brand-ul care a adus in Romania primul si cel mai folosit ambalaj modern pentru laptele proaspat – cutia de carton Tetra Top. Inovatia din 2006, dar nu numai, a dus la cresterea consumului de lapte si a facut din Zuzu liderul pietei de lapte proaspat.
De sapte ani, Zuzu este cel mai vandut lapte din Romania!